Orario: 18.00
Luogo: Ex latteria di Tomba di Mereto
Presentazion La Patrie dal Friûl
An gnûf, Patrie gnove. Il storic mensîl in lenghe furlane si presente a Tombe di Merêt --------------------- Apontament sabide ai 17 di Fevrâr, aes 6 sot sere, cu la gnove diretore Erika Adami, il diretôr prime Dree Venier, il poete Maurizio Mattiuzza e il cjantautôr Renzo Stefanutti --------------------- La vecje latarie di Tombe di Merêt a dâ acet ancje chest an ae presentazion dal prin numar dal 2018 da La Patrie dal Friûl. L'apontament, che al è daûr a deventâ une tradizion, al è par sabide ai 17 di Fevrâr, aes 6 sot sere, intai locâi in place Dalmazie 1. E sarà la prime jessude uficiâl par Erika Adami, che e cjape sù il testemoni di Dree Venier. Dopo i salûts dal vicesindic di Merêt di Tombe, Giuseppe D’Antoni, la gnove Patrie e sarà presentade di Dree Valcic, president de associazion culturâl Patrie dal Friûl, editore de riviste, Erika Adami e Dree Venier. A fevelâ dal storic mensîl in lenghe furlane, fondât intal 1946, al sarà ancje il scritôr e poete furlan Maurizio Mattiuzza, premi Alda Merini 2017. Vôs e ghitare di Renzo Stefanutti a acompagnaran la serade (a jentrade libare). Daspò, un ghiringhel in compagnie e, par cui che lu volarà, intal ambit de Fieste de broade che si fasarà, ancje chê, intai locâi de vecje latarie, si podarà cerçâ il famôs plat de cusine furlane.
************************ Anno nuovo, Patrie nuova. Lo storico mensile in lingua friulana si presenta a Tomba di Mereto ---------------------- Appuntamento sabato 17 febbraio, alle 18, con la nuova direttrice Erika Adami, il direttore uscente Andrea Venier, il poeta Maurizio Mattiuzza e il cantautore Renzo Stefanutti ---------------------- La vecchia latteria di Tomba di Mereto ospiterà anche quest’anno la presentazione del primo numero del 2018 de La Patrie dal Friûl. L’appuntamento, che sta diventando una tradizione, è per sabato 17 febbraio, alle 18, nei locali in piazza Dalmazia 1. Prima uscita ufficiale della nuova direttrice Erika Adami che raccoglie il testimone da Andrea Venier. Dopo i saluti del vicesindaco di Mereto di Tomba, Giuseppe D’Antoni, la nuova Patrie sarà presentata da Andrea Valcic, presidente dell’associazione culturale Patrie dal Friûl, editrice della rivista, Erika Adami e Andrea Venier. A parlare dello storico mensile in lingua friulana, fondato nel 1946, sarà anche lo scrittore e poeta friulano Maurizio Mattiuzza, premio Alda Merini 2017, il più prestigioso premio italiano dedicato alla poesia. Voce e chitarra di Renzo Stefanutti, uno dei maggiori esponenti del cantautorato friulano, accompagneranno la serata (a ingresso libero). Seguirà un rinfresco e, per chi lo vorrà, nell’ambito della Festa della brovada che si terrà anch’essa nei locali della vecchia latteria, sarà possibile assaggiare il celebre piatto della cucina friulana.
Villa Valetudine, Via Codroipo 25, Camino al Tagliamento, 10.00 - 17.00 ogni giorno - anche sabato e domenica, previo appuntamento
Mostra Andrea Lazzarotto