Furlan

Peraule di Vite: Une sole sperance

di Franca Mainardis

“Dome un cuarp e dome un spirt, come che dome une e je la sperance che us à clamâts, chê de vuestre vocazion” (Ef 4,4)

Inte setemane di prejere pe unitât dai cristians o sin invidâts a meti dute la nestre atenzion suntun tema particolâr, chel ripuartât inte letare di Pauli ai Efesins.
Intes letaris ditis de prigionìe, lui si drece ai siei destinataris sbruntantju a dâ une testemoniance crodibile de lôr fede mediant l’unitât.
Jê e je fondade suntun’uniche fede, un sôl spirt, une sole sperance, e dome mediant di jê si pues dà testimoniance di Crist come “cuarp”.

“Dome un cuarp e dome un spirt, come che dome une e je la sperance che us à clamâts, chê de vuestre vocazion”

Pauli nus riclame a la sperance. Ce esie la sperance e parcè sino invidâts a vivile? E je un butul, un regâl e un compit ch’o vin il dovê di tignî amens , coltivâ e fâ frutâ par il ben di ducj. “La sperance cristiane nus dà un puest in chê strete linie di creste, chê frontiere là che la nestre vocazione e pratint che nô o sielgìni, ogni dì e ogni ore, di jessi fedêi a la fedeltât di Dio par nô”
La nestre vocazion, la clamade pai cristians no je un afâr dome tra il singul e Dio ma e je “convocazion”, tantadî il jessi clamâts insieme, e je chê unitât tra ducj chei che si impegnin a vivi il Vangeli.

“Dome un cuarp e dome un spirt, come che dome une e je la sperance che us à clamâts, chê de vuestre vocazion” (Ef 4,4)

Intai intervents e intai scrits di Chiara Lubich o cjatìn spes dai riferiments clârs a l’unitât, il mût di jessi propri de sô spiritualitât: e je la risulte de presince di Gjesù fra di nô. E cheste presince e je risultive di une profonde felicitât.
“Se l’unitât e je cussì impuartante pal cristian, si capìs che nuie si met framieç ni a la sô vocazion ni se che cheste e ves di mancjâ. E si fâs pecjât cuintri l’unitât dutis lis voltis che si cêt a la tentazion, che simpri e torne, dal individualisim ch’al sbrunte a fâ lis robis di bessôi, a lassâsi vuidâ dal propri judizi, dal intarès o dal lustri personâl, no tignint cont o piês ancjemò spresseant chei altris, lis lôr dibisugnis, i lôr dirits.(….)

Patrizia Mazzola
e il team della Parola di Vita
Traduzion par cure di Franca Mainardis

EVENTI DI OGGI

Villa Manin, Passariano di Codroipo
Renzo Tubaro. Intonare la realtà
Villa Valetudine, Via Codroipo 25, Camino al Tagliamento, 10:00 - 17:00 ogni giorno - anche sabato e domenica, previo appuntamento
Mostra personale Antonio Fontanini
Villa Valetudine, Via Codroipo 25, Camino al Tagliamento, 10.00 - 17.00 ogni giorno - anche sabato e domenica, previo appuntamento
Mostra personale di Lucina Vilotti
Chiesa Ognissanti, Camino al Tagliamento, 20:30
Misa a Buenos Aires - Mistango
Azienda Agricola Ferrin, Camino al Tagliamento, 20:30
I cani della pioggia
SEGNALA EVENTO
GALLERY
INFO UTILI
RIVISTA STAMPATA
Ultimo aggiornamento: 30/01/2026 01:39